Enlaces accesibilidad
Dijous 2 de març a les 19:30h i diumenge 5 de març a les 12:00h a La 2

Dijous a "Punts de vista" Montse Elias parla amb Santi Balmes de Love of Lesbian

  • A més, també participen al programa la directora Carla Simon i l'actriu Bruna Cusí, de la magnífica pel·lícula "Estiu 1993"
montse-elias-punts---retallada-per-web
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

"Punts de vista" és el programa cultural en català de La 2. Està dirigit per Montse Elias i Joan Vilà i presentat per Montse Elias, amb realització de Pepa Pérez i producció de Núria Raja. S'emet els dijous i es torna a emetre els diumenges a La 2. 

L'espai cultural de TVE Catalunya, "Punts de vista", proposa aquesta setmana no perdre's el disc "El cometa Helley" de Love of Lesbian, la pel·lícula "Estiu 1993", la mostra "Art i cinema:120 anys d'intercanvis" i per acabar, una mica de música clàssica amb Gerard Claret.

Aquesta setmana, "Punts de vista" compta amb Santi Balmes, el músic, cantant i líder de la banda Love of Lesbian, que ha viscut un any 2016 pletòric d'èxits amb el seu darrer treball, el sensacional disc "El cometa Halley"Balmes parla amb Montse Elias sobre aquest imparable cometa i les seves múltiples gires, tant a Espanya com a Amèrica del Sud. A part del disc, Love of Lesbian té molts projectes en marxa, entre ells, la banda sonora d'una pel·lícula d'animació, més concerts, i fins i tot, un 'alternatiu' espectacle teatral.

De cinema, l'equip del programa també ha xerrat a la Plaça de la Virreina amb la directora Carla Simon i l'actriu Bruna Cusí, de la magnífica pel·lícula "Estiu 1993". Presentada al recent Festival de Berlín i guanyadora de diferents premis, "Estiu 1993" és una història propera i emotiva sobre la infantesa i el descobriment de la vida.

I seguint amb el cinema, el programa ha visitat el CaixaForum de Montjuïc, on hi ha l'exposició titulada "Art i cinema: 120 anys d'intercanvis". La mostra fa tot un repàs a la història del cinema i les seves vinculacions amb les altres arts. No hi falten fragments de pel·lícules, cartells i d'altres elements de directors mítics com Luis Buñuel, els germans Lumiére, Alfred Hitchcock i tants d'altres.

I per acabar, el programa s'endinsa en el món de la música clàssica, amb Gerard Claret, membre fundacional i concertino director de l'ONCA, Orquestra Nacional Clàssica d'AndorraClaret explica com serà el cicle de concerts que l'ONCA farà al Palau de la Música.