Enlaces accesibilidad
Dimarts 24 de gener a les 9:30h

Guillermo Martínez Tabernes, responsable del Departament d'Economia de Casa Àsia, parla sobre la situació a la Xina a "El matí a Ràdio 4"

  • Ramon Castelló conversa també amb Carlos Carrizosa, portaveu de 'Ciutadans' al Parlament de Catalunya
Ramon Castelló, presentador de "El Matí a Ràdio 4"
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

“El matí a Ràdio 4” és un programa dirigit i presentat per Ramon Castelló, que analitza l’actualitat diària. Es pot escoltar de dilluns a divendres des de les 07:00h fins a les 12:00h a Ràdio 4.

A primera hora Ramon Castelló entrevista telefònicament a Carlos Carrizosa, portaveu de 'Ciutadans' al Parlament de Catalunya.

Tot seguit, el director del programa condueix la 'Tertúlia d'actualitat' amb el periodista Ferran Espada, coordinador d’edicions de ‘El Punt Avui’ i amb el també periodista Toni Bolaño.

Per parlar de la situació social y econòmica del gegant asiàtic, de la Xina, el director de “El matí a Ràdio 4”, entrevista Guillermo Martínez Tabernes, responsable del Departament d’Economia de Casa Àsia.

A la secció 'Convidem a…' Ramon Castelló parla l'escriptor Sebastià Bennasar que acaba de publicar la seva darrera novel·la negra 'L'imperi dels lleons'.

A més a més, Ramon Castelló repassarà l'actualitat del dia amb la col·laboració dels Serveis Informatius de RNE i l'anàlisi dels experts de "El matí a Ràdio 4 ".

RTVE

anterior siguiente