Operación Triumfo és un mirall del que està passant a la indústria de la música i alhora és actor de com es construeix la indústria de la música. Autoexplotació emocional, hiperconnectivitat, dependencia de plataformes i xarxes. Avui dia un artista es construeix a partir d'una identitat digital en què se li demana que sigui autèntic però sempre dins de les lògiques de mercat i audiència. En parlem amb José Angel Baños Saldaña i Guillermo Sánchez, professor literatura de la Universitat de Castilla La Mancha i investigadors en temes de cultura contemporània.
'Spotify ha muero y yo le he matado'. És el que afirma un usuari que ha construit el seu propi wrapped. Com ho ha fet? ha tancat el seu compte d'Spotify, s'ha descarregar 350GB de música i l'ha anat escoltant. Com si es tractés d'un dietari, n'ha extret les dades de reproduccions i el resultat és el seu wrapped propi, únic i autogestionat. És una de les notícies que ens porta el Marc Margarit al seu espai En 15 Segons.