Parlem amb Marc Alòs, impulsor de Caganer.com juntament amb el seu germà Sergi, una empresa que s’ha convertit en tot un referent del caganer contemporani i que, any rere any, amplia el seu catàleg fins a superar ja les 750 figures.
Més enllà de l’èxit comercial, Caganer.com s’ha consolidat com un curiós termòmetre social i polític, ja que les vendes dels caganers de polítics acostumen a anticipar tendències electorals. Marc Alòs ens explica quins són els polítics més i menys venuts aquest Nadal, quins noms concentren més interès i com evolucionen les preferències del públic!
També repassem alguns moments clau de la història de la marca, com la creació del primer caganer de Jordi Pujol, l’impacte de les figures dels líders independentistes empresonats o el fenomen internacional de Donald Trump, que continua sent el caganer més venut de la història. Un èxit que, segons expliquen, ja va avançar el seu triomf electoral als Estats Units.
A més, parlem de les figures que van més enllà de la política, com les de Leo Messi o Lamine Yamal, que s’han convertit en autèntics supervendes, i fem balanç de com estan anant les vendes d’aquest Nadal, amb la Fira de Santa Llúcia com a aparador clau per a la marca.
No et perdis tots els detalls de l’entrevista amb Marc Alòs, en què descobrim com un caganer pot acabar explicant molt més del que sembla sobre la societat i el moment polític actual!