El interventor, Antonio Martín Marugán, ha declarado durante una hora ante el juez como testigo. En las puertas del juzgado ha confirmado que llevaba el móvil en el bolsillo cuando descarriló el tren.
O interventor do tren que descarrilou en Santiago, Antonio Martín Marugán, declarou esta mañá no Xulgado que investiga o accidente // O maquinista Francisco José Garzón escoitou o aviso de proximidade da curva de Angrois mentres falaba por teléfono // O paro baixou en Galicia no pasado mes de xullo en máis de 12.000 persoas, o que supón un descenso do 4,5 por cento. 02/08/13
Mañá teremos un tempo moi similar ó de hoxe, pero con menos risco de choiva. Pola mañá haberá máis intervalos de nubes, incluso con algunhas brétemas nas rías. 02/08/13
El juez que investiga el accidente del tren de Santiago ya tiene el informe final de las cajas negras. La agencia EFE avanza parte de su contenido. Asegura que el maquinista escuchó un aviso de la proximidad de una curva con límite de 80 kilómetros por hora mientras hablaba por teléfono con el interventor, que ha declarado esta mañana ante el juez. Minutos antes de las 12 del mediodía abandonaba los juzgados sin hacer declaraciones.
Antonio Martín Marugán, el interventor del tren siniestrado la pasada semana en Santiago de Compostela ha llegado este viernes a los juzgados de Santiago de Compostela en donde ha sido citado para declarar como testigo.
El juez cita como testigo al interventor que llamó al maquinista antes del accidente
- El juez que investiga el siniestro lo cita para este mismo viernes
- Cree que la llamada fue "desacertada" pero dentro de lo permitido
Segue a investigación sobre o accidente de tren en Santiago. NO Xulgado houbo hoxe xuntanzas con peritos e investigadores e estase a ultimar o informe da policía científica, que podería quedar concluído hoxe mesmo // A recuperacion economica comeza a manifestarse nun aumento de contratacions. Dixoo o presidente da confederacion de empresarios de galicia en tve. Para Jose Manuel Fernandez Alvariño, o interes de varios bancos sobre NGB é bo sinal // O deportivo tén garantido seguir en Segunda División esta temporada tras chegar a un acordo cos acreedores á ultima hora de onte á noite, que o libra do descenso administrativo. A noticia produciu alivio entre, entre futbolistas e afeizón que temia a caída a segunda B. 01/08/13
Lo va a hacer después de saberse que habló por teléfono con el maquinista poco antes del accidente. Y entre tanto, técnicos de Adif, Renfe y policía científica ultiman el informe sobre las cajas negras.
Segue a investigación sobre o accidente de tren en Santiago. No Xulgado houbo hoxe xuntanzas con peritos e investigadores e estase a ultimar o informe da policía científica, que podería quedar concluído hoxe mesmo // O Congreso dos deputados gardou esta mañá un minuto de silencio en memoria das vítimas // A Xunta aproba o teito de gasto para o ano 2014, que se situa en 8.456 millons de euros, unha cifra similar a deste ano. Foi nun consello que tamén lle deu o visto e prace a un plan contra a seca, en previsión de que escaseen as precipitacións , no remate do verán. 01/08/13
Segue a investigación sobre o accidente de tren en Santiago // O Congreso dos deputados gardou esta mañá un minuto de silencio en memoria das vítimas // A Xunta aproba o teito de gasto para o ano 2014, que se situa en 8.456 millons de euros, unha cifra similar a deste ano. 01/08/13
O tempo vai empeorar, nas próximas horas, nas que as temperaturas comezarán a baixar en toda a comunidade. Un empeoramento ocasionado por unha fronte que empezará a afectarnos directamente a partir desta tarde. 01/08/13
El maquinista declara que recibió la llamada del interventor y que colgó antes del descarrilamiento
- El maquinista se ha presentado voluntariamente para confirmarlo
- El maquinista y el interventor no hicieron mención a esta llamada previamente
- El interventor asegura en medios que el maquinista no tenía que despistarse
- Según Renfe el uso de móviles corporativos debe ser "excepcional"
El maquinista ante el juez: "Es que no le doy explicación, no lo comprendo cómo no lo vi"
- Explica que activó los frenos cuando se dio cuenta pero ya era "inevitable"
- "No estoy tan loco para no frenar", respondió el maquinista al fiscal
- El País ha publicado un extracto en audio de su declaración ante el juez
El antiguo cementerio compostelano de Bonaval acoge esta tarde un emotivo homenaje civil a las víctimas del tren accidentado en Santiago ocurrido hace una semana y en el que perdieron la vida 79 personas.
- Ha habido palabras de agradecimiento para "todos" los que colaboraron
- Se ha procedido a una lectura de los nombres de todos los fallecidos
O maquinista do tren falaba por teléfono co interventor no momento do accidente. Na súa declaración ante o xuiz, Franciso José Garzón di que non se explica porqué non freou antes. As caixas negras confirman que ía a 192 quilómetros por hora no tramo previo, e que, logo de activar o freo, no momento da saida da vía, circulaba a 153 quilómetros por hora // Ultimos preparativos en Santiago, no antigo cemiterio e parque de San Domingos de Bonaval para á homenaxe ás vítimas do accidente // Vaise celebrar ás 7 desta tarde coa participacion das primeiras autoridades e forzas políticas e sociais. Tamén os veciños de Angrois..., un profesional que traballou na asistencia, e un familiar das vítimas. 31/07/13
Son os preparativos,en Santiago, no antigo cemiterio do convento de San Domingos de Bonaval e no Parque do mesmo nome para á homenaxe ás vítimas do accidente de tren. Un acto que se vai celebrar esta tarde, ás sete, e no que van participar as primeiras autoridades e as principais forzas políticas e sociais. Tamén os veciños de Angrois..., un profesional que traballou na asistencia, e un familiar das vítimas // O maquinista do tren falaba por teléfono cun controlador de Renfe no momento do accidente. Así o indican as caixas negras, que están xa en poder do xuiz que instrue o caso. Na súa declaración ante o xuiz, o maquinista Franciso José Garzón di que non se explica porqué non freou antes. A caixa negra confirma que ía 192 quilómetros por hora no tramo previo, e que, logo de activar o freo, no momento da saida da vía, circulaba a 153 quilómetros por hora. 31/07/13