Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

7 dels 9 quiròfans de Can Misses tornen a estar tancats per la presència de mosques. La gerència ha obert una investigació a l'empresa de manteniment i no descarta posar sancions. De moment, han assumit la gestió dels serveis no sanitaris. El govern balear ha demanat disculpes per la cancel·lació de les operacions.

Amb l'arribada de l'estiu i l'augment de turistes, a Calvià s'incrementa la presència de prostitutes, sobretot a la zona de Magaluf. Els empresaris s'han manifestat per donar suport a les patrulles ciutadanes que assetgen aquestes dones. Metges del Món assegura que només són víctimes de màfies de proxenetes africans.

  • El govern de Pedro Sánchez ja és una realitat. A les 10 del matí els 17 ministres han promès el seu càrrec davant del rei Felip Sisè. La majoria ho han fet amb una fórmula amb què s'ha volgut destacar la presència majoritària de dones.
  • Pràcticament a la mateixa hora, el govern de la Generalitat mantenia la seva primera reunió de treball. El Govern de Torra ha començat per abordar la recuperació de les lleis socials suspeses pel Constitucional la lesgislatura passada. Entre ells la llei de canvi climàtic ,l'impost sobre habitatges buits i la de comerç entre altres. En acabar, la portaveu, Elsa Artadi, ha dit que estan a l'espera tant de la reunió de Torra amb Sánchez com de veure quina actitud té l'executiu./ Artadi tabé ha confirmat que el president Torra començarà demà una ronda de reunions amb la resta de partits
  • Els partits catalans també han reaccionat a la formació del govern central. Des de Ciutadans, reclamen a Pedro Sánchez que doni a conèixer el seu pla de govern. Els Comuns demanen als ministres un tarannà dialogant.
  • Institucions penitenciàries ha obert un expedient per investigar la gravació de les imatges d'Oriol Junqueras, Raül Romeva i Quim forn que avui publica el diari Ara. El vídeo mostra els tres polítics presos en activitats com fer classe d'història, escriure, passejar... netejar les cel·les o jugar a tennis. Les famílies creuen que la presa i la difusió de les imatges és un fet greu perquè la normativa de presons hauria de ser rigorosa. Pels advocats, atempten contra el dret a la intimitat i la imatge
  • El presumpte autor de la mort d'una nena de 13 anys a Vilanova i la geltrú continua als jutjats de Vilanova, on encara no ha declarat i on li prenen mostres de cabell i saliva, Judit Huerta...
  • Litio, l'exemplar de linx ibèric que havia sortit de Portugal el 2016 i que agents rurals han capturat en un camp de cirerers de Santa Coloma de Cervelló, hores d'ara ja és Granada. Allà espera que els tècnics el tornin a deixar en llibertat... a Andalusia..o a Portugal, d'on provenia....
  • D'avui en 8, djous dia 14, comença el Mundial de Rússia, i Espanya ja viatja a Krasnodar, seu de la concentració durant el pròxim mes. / Leo Messi diu que li agrada jugar al costat dels grans jugadors, per això tornaria a donar-li la benvinguda a Neymar al Barça. De moment però qui té més números per vestir de blaugrana és Antoine Griezman, un davanter amb qui Messi tampoc tindria cap problema per entendre's al camp.
  • Ja queda poc per al Sónar 2018, que engega dimarts. Coincidint amb el 25è aniversari, el festival de música avançada de Barcelona fa una aposta única per la creativitat en la música, la tecnologia i el coneixement del futur

El nuevo ministro de Cultura y Deporte, Màxim Huerta, ha tomado posesión de su cargo y ha recibido la cartera de manos del ministro saliente Íñigo Méndez de Vigo, en un acto en el que ha defendido que la cultura "no puede ser de bandos" y ha prometido que intentará continuar "para bien" lo que está en marcha y crear "cosas nuevas con mucha ilusión".

"La cultura no puede ser de bandos, tiene que ser un orgullo de todos. Todos tenemos que estar orgullosos de los creadores y de los que consumen, de los que se esfuerzan en el deporte, que son superhéroes, y los que van a verlos", ha dicho.

Huerta ha aprovechado su primera intervención como ministro para hacer referencia a los tuits publicados en los que no mostraba su interés en el deporte. Ha admitido que no es una "persona deportista" y que no le gusta practicarlo, pero sí "apoyarlo". En este sentido, ha prometido "apoyar y amar al deporte y a todos los deportistas, ellos y ellas" porque, según ha señalado, "son héroes y heroínas".

L'hospital Verge del Toro a Maó es convertirà en un centre per a malalts crònics amb 60 habitacions.

Tancats 7 quiròfans de Can Misses per la presència de mosques.

Manifestació a Calvià a favor de les patrulles ciutadanes que assatgen les prostitues de Magaluf.

L'Aliança Mar Blava demana al nou govern de Pedro Sánchez que aturi el projecte de Med-Salt 2.

La Conselleria d'Educació assegura que no se suprimirà el batxillerat d'Humanitats a cap institut ni tampoc l'assignatura de llatí.

La selecció espanyola d'handbol entrena aquest dies a Eivissa.