Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

L'Informatiu Comunitat Valenciana 1 - 2/03/21

En febrer l'atur ha pujat en més de 8.300 persones en la Comunitat Valenciana

El 8 de març no hi haurà manifestacions massives del Dia Internacional de la Dona

Sanitat autoritza castells de foc el 19 de març a València després del toc de queda per a evitar aglomeracions

El President de la Generalitat se reune esta tarde con el presidente del Valencia C.F. para hablar de las obras del nuevo Mestalla y del posible incumplimiento de la ATE que las regula. Pero qué esto de la ATE y qué supondría su incumplimiento. En la siguiente crónica lo explicamos.

El primer de març les terrasses dels bars i restaurants obertes de nou després d'un mes tancades per les restriccions.

El dia en que haurien de començar les mascletades, el ram de la pirotècnia protesta a la plaça de l'Ajuntament.

Controvèrsia per la instal.lació d'un parc fotovoltàic a la serra de Xiva.

Crisi del València davant una nova derrota

El primer de març les terrasses dels bars i restaurants obertes de nou després d'un mes tancades per les restriccions.

El dia en que haurien de començar les mascletades, el ram de la pirotècnia protesta a la plaça de l'Ajuntament.

Controvèrsia per la instal.lació d'un parc fotovoltàic a la serra de Xiva.

Crisi del València davant una nova derrota

La hostelería abre después de casi 40 días de cierre en la Comunidad Valenciana. Es la principal medida que aplica la región en la desescalada de las medidas para frenar el contagio de coronavirus. A partir de este 1 de marzo el aforo máximo pasará a ser del 75% en terrazas de bares y restaurantes así como se establece un máximo de cuatro personas por mesa. Solo si son convivientes se permite ampliar este número de comensales. Los comercios no esenciales podrán abrir hasta las 20:00 horas a la mitad de su capacidad mientras que las reuniones en domicilios siguen limitadas al grupo de convivencia. Foto / EFE/Kai Försterling

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

-Primer dia de terrasses de bars i restaurants obertes després d'un mes de tancament. També els centres esportius han adaptat activitats a l'aire lliure. El comerç recupera hui horari fins a les 8.

-Hui primer de març, el dia que hauria d'haver començat el cicle de mascletades de falles, membres del ram de la pirotècnia s'han concentrat a la plaça de l'Ajuntament de València per a reclamar ajudes.

-L'Ajuntament de Castelló ha aprobat canviar el festiu del 8 de març al 10 de setembre. Esta vesprada es celebra un Consell Escolar Extraordiari per a decidir si la resta de dies festius corresponents a les festes de la Magdalena passen a ser lectius. També es reunirà esta setmana el Consell Escolar municipal de València per a resoldre la mateixa qüestió en Falles.

-En esports, balanç de la jornada de Lliga amb les derrotes de Villarreal, Elx i València i l'empat del Llevant