Comencem la segona hora parlant d'emocions amb en Francesc Miralles, el coach del programa.
A continuació arriba la secció d'empresa i emprenedoria.
Els actuals ritmes de vida, els horaris laborals, sovint, impossibles i, en definitiva, la manca de temps que, tants i tants ciutadans, patim formen part de l’ADN de la societats modernes. Tot plegat ha comportat que les persones que compren al mercat o al petit comerç cada vegada siguin menys. Davant d’aquest context ja fa temps que les grans superfícies s’han convertit en l’aparent solució per optimitzar el màxim el temps que dediquem a la compra. La contrapartida, però , és que aquestes grans àrees comercials posen en risc la supervivència de les botigues de barri.
Per tal de capgirar aquesta situació, tornar a posar de moda el comerç de barri i, com no, aquella relació de tu a tu, entre client i botiguer, que tant els màgics els fa… avui els volem parlar de Manzaning.
Una aplicació que introdueix la compra online en mercats de barri de tota la vida i en els petits comerços.