Els veïns del Barri Vell reclamen més aparcament per al Temps de Flors 2025
- Alguns muntatges florals s’avancen per les pluges dels pròxims dies
- L’Associació de Veïns demana més places reservades durant l’esdeveniment


Amb els primers muntatges florals en marxa i previsió de pluja, Girona ja escalfa motors per acollir del 10 al 18 de maig la 70a edició de 'Temps de Flors'. Enguany, a banda de l’ampliació del recorregut i les noves propostes inclusives, l’Associació de Veïns del Barri Vell reclama més aparcaments reservats per als residents, coincidint amb l’inici dels preparatius.
Més espais i muntatges amb flor natural
Amb l'objectiu d'esponjar el Barri Vell i evitar aglomeracions, 'Temps de Flors' suma nous espais com la Casa Sabater i la Farinera Teixidor. També es recupera l'ús de flor natural després de la sequera de l'any passat, amb reg a base d'aigua regenerada.
Activitats musicals i millores d’accessibilitat
La mostra estrena el cicle 'Nits de Flors i Música' amb concerts de petit format i més il·luminació nocturna. També s'ofereixen visites tranquil·les per a persones neurodivergents i un Espai Calma al Teatre Municipal per afavorir l’accessibilitat.