Enlaces accesibilidad

Noves atraccions per celebrar el 'Nadal al Port'

  • La proposta nadalenca del Port de Barcelona incorpora dues noves atraccions per atreure el públic més jove
  • La pista de gel del Port Vell passarà de 400 als 450 metres quadrats
El Moll de la Fusta de Barcelona brilla con luces y ambiente navideño en esta vista nocturna.
Marc Guasch

El Moll de la Fusta i el Portal de la Pau de Barcelona presenten nous al·licients per poder gaudir de Nadal. Enguany s'incorporen dues noves atraccions destinades al públic jove: una baixada de trineus i el volador de 40 metres 'The Limit'.

L'altra novetat destacada és que la pista de gel amplia les seves dimensions en 150 metres quadrats fins a un total de 550. Aquestes atraccions se sumen a la ja tradicional roda de 65 metres d'alçada, el carrusel antic, el vaixell pirata o el trenet.

Aquesta sisena edició de 'Nadal al Port' estarà oberta del 29 de novembre fins al dia de Reis i assolirà els 20.000 metres quadrats de superfície. El Moll de la Fusta i el Portal de la Pau també presentaran una il·luminació renovada, un 100% més gran que fins ara. A més, per al públic infantil i juvenil, el 20 de desembre s'estrenarà el 'Nadal dels Súpers' del canal SX3, el 20 de desembre al vespre.

Presentación de las actividades navideñas del Port Vell de Barcelona con José Alberto Carbonell y David Pino.

38 dies celebrant el Nadal al Port

Enguany el Moll de la Fusta oferirà diversos tons de blau amb una nova il·luminació dissenyada per a empreses barcelonines que vol evocar el mar, i un bany de llum blau a l'edifici de Portal de la Pau i s'il·luminaran 50 arbres de diferents espais del Port Vell amb llum LED.

Així mateix, es renovarà l'espectacle de llum i música a la Torre de Jaume I, que s'il·luminarà cada vespre com un gran arbre de Nadal amb una estrella al capdamunt. L'espectacle tindrà lloc cada vespre de 19 a 20 h, aprofitant les franges sense actuacions a l'escenari principal de la trobada de Nadal al Port Vell.

Un any més, els vaixells històrics del Museu Marítim de Barcelona, el Pailebot Santa Eulàlia i el Far Barcelona, estaran atracats al Moll de la Fusta guarnits per a l’ocasió i es podran visitar. L’Open Arms també oferirà visites al seu vaixell per donar a conèixer la tasca que realitzen.

Encesa de llums i altres activitats de Nadal

La tradicional encesa de llums donarà el tret de sortida a la iniciativa el divendres 29 de novembre a les 18.30 hores. L'escenari principal comptarà amb 500 actuacions amb "una mica de tot" per a integrar al conjunt de la ciutadania.

A més es comptarà amb la participació de més de 60 entitats, associacions i escoles, els qui gestionaran carpes amb activitats i tallers: entre altres, tindran presenta la Facultat de Nàutica de Barcelona, el Museu Marítim, la Federació Catalana de Vela i Ves-los per l'Alzheimer.

A banda de la fira, el Port de Barcelona també acollirà el primer bany de l'any, la fira de sabors de Nadal o el nou espectacle del circ Raluy, titulat 'Cíborg'.