Enlaces accesibilidad

L'excap de premsa de Jordi Pujol, Jesús Conte, a 'Aquí parlem'

  • Lluís Falgàs parla amb el periodista del seu nou llibre 'A les dues bandes de la trinxera'
  • Dissabte, 1 de novembre, a les 11:20h a La 2Cat i a RTVE Play Catalunya i a les 20:30h al Canal 24horas
Jesús Conte, a 'Aquí Parlem'
Jesús Conte, al programa 'Aquí Parlem' RTVE Catalunya
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

'Aquí parlem', dirigit i presentat per Lluís Falgàs, analitza l'actualitat parlamentària. Els dissabtes a La 2Cat i al Canal 24horas.

Aquesta setmana, 'Aquí parlem', dirigit i presentat per Lluís Falgàs, entrevista Jesús Conte. El programa també analitza l'actualitat política i parlamentària de la setmana.

Lluís Falgàs parla amb el periodista i consultor de comunicació, Jesús Conte. El que va ser cap de premsa del president de la Generalitat Jordi Pujol de 1998 a 2003 i de Convergència Democràtica de Catalunya de 1983 a 1987, publica 'A les dues bandes de la trinxera'. Un llibre on recull les seves vivències personals, combinant memòries i cròniques, com a testimoni privilegiat dels esdeveniments que han marcat la història recent a Catalunya.

Lluís Falgàs i Jesús Conte, a 'Aquí Parlem'

Lluís Falgàs i Jesús Conte, a 'Aquí Parlem' RTVE Catalunya

'Aquí parlem' també analitza l'actualitat política i parlamentària, en una setmana centrada en el trencament de Junts amb el PSOE.

RTVE

anterior siguiente