Enlaces accesibilidad

'De cara a barraca', la nova aposta esportiva de La 2Cat

  • Marc Martín dirigeix i presenta el programa poliesportiu de sobretaula
  • De dilluns a divendres, a partir del 13 d'octubre, a les 14:20h a La 2Cat i RTVE Play Catalunya
Marc Martín en el plató de 'De cara a barraca'
'De cara a barraca', l'aposta esportiva de La 2Cat, presentada per Marc Martín Moises
Comunicació - RTVE Catalunya

'De cara a barraca', dirigit i presentat per Marc Martín, és l'aposta esportiva de RTVE Catalunya, que aporta informació, divulgació i entreteniment. S'emet de dilluns a divendres a les 14:20h a La 2Cat.

Si és notícia, a La 2Cat hi anem 'De cara a barraca'. L'espai poliesportiu, presentat pel periodista Marc Martín, és la nova aposta esportiva de La 2Cat.

'De cara a barraca' neix amb la intenció d'analitzar amb detall i rigor tot allò que interessa del món de l’esport de la mà de Marc Martín. El programa tindrà tertúlia, debat i oferirà l'última hora de tots els esports, que analitzaran els millors experts i sense embuts, dient les coses pel seu nom.

L'espai anirà més enllà de l’àmbit purament esportiu, amb una marcada línia de life style i tendències relacionades amb la pràctica de l’exercici físic. 'De cara a barraca' tractarà tot allò que preocupa al carrer amb fets i situacions denunciades per l'audiència i connexions en directe amb els punts calents de la notícia. En definitiva, serà un programa amb vocació de servei públic, que donarà veu a tothom. A 'De cara a barraca' li interessa allò que interessa a la gent: parlaran dels hàbits saludables i nutrició, i donaran idees de rutes o consells per preparar excursions amb seguretat.

'De cara a barraca' neix amb voluntat poliesportiva

Marc Martín presenta 'De cara a barraca' Moisès Soler - RTVE

El periodista Marc Martín amb 22 anys d’experiència a RTVE es posa al capdavant del programa, que comptarà amb el suport de la redacció d'esports de RTVE Catalunya. Albert Font hi participarà cada divendres per avançar l'agenda esportiva del cap de setmana. Per la seva banda, Alícia Arévalo i Ernest Riveras són alguns dels professionals de RTVE que participaran en les tertúlies, que també comptarà amb veus reconegudes com les de Laia Coll, Víctor Navarro, Maria Tikas i Carlos Monfort, entre altres.

RTVE

anterior siguiente