Traspassar els límits, a 'Fet a mà'
- En aquest capítol Juan Avellaneda estarà acompanyat de la periodista Samanta Villar
- Diumenge, 19 de març, a les 13:50h a La 2
- Tots els continguts a RTVE Play Catalunya
'Fet a mà' és una producció de RTVE Catalunya en col·laboració amb Lavinia Audiovisual que mostra històries d'artesans que han fet realitat els seus somnis. Presentat pel dissenyador Juan Avellaneda, s'emet els diumenges a La 2.
Aquesta setmana a 'Fet a mà', Juan Avellaneda coneix quins límits trenquen artesans com en Raúl, la Valeria i el Jude de Coudre Studio, que imprimeixen en 3D peces de ceràmica; la Rita Udina, que restaura obres gràfiques, i el Fèlix Lozal, que converteix el cartró en art. A més, estarà acompanyat per la periodista Samanta Villar.
Juan Avellaneda, Félix Lozal i Samanta Villar, a 'Fet a mà' rtve catalunya
Traspassar els límits pot ser la diferencia entre el cel i l'infern. Al barri del Poblenou, a Barcelona, el Juan Avellaneda visita l’espai Coudre Studio, especialitzat en artesania 3D.
La Rita Udina, des de Premià de Mar, especialista en la restauració d'obres gràfiques, ensenya al Juan com restaurar un pergamí i una fotografia.
Rita Udina restaura tot tipus d'obres gràfiques rtve catalunya
Finalment i acompanyat de la Samanta Villar, al barri Gòtic de Barcelona, el Juan coneix al Fèlix Lozal, un artesà que dissenya làmpades i joies de cartró.