Històries a peu de platja, a 'Perduts en el temps'
- Anna Bertran viatja a l'origen de la Torre Rius i dels banys de Sant Elm, a Sant Feliu de Guíxols
- Dimarts, 16 de novembre, a les 18:10 i dissabte 20 a les 14:00 a La 2
- Tots els nostres continguts a RTVE Play Catalunya
'Perduts en el temps' és una manera amena d'explicar la història fent que l'espectador se senti un explorador. El programa està dirigit per Àngels Villar i presentat per Anna Bertran. S'emet els dimarts a La 2 i es torna a emetre els dissabtes al migdia.
Sant Feliu de Guíxols va viure una gran transformació urbanística al llarg del segle XX. Dos dels seus edificis més emblemàtics van tenir dues vides molt diferents. Aquesta setmana a 'Perduts en el temps', l'Anna Bertran descobreix com una residència d'estiueig es transforma en un gran hotel i uns banys de mar es converteixen en una discoteca.
El passat d'aquests edificis ens acosta a històries tràgiques i misterioses, però també de glamur i oci. En aquest capítol l'Anna Bertran viatja a l'origen de la Torre Rius, una casa d'estil neoclàssic i modernista, que al partir dels anys 70 va esdevenir un gran hotel amb un nom que es veia des de la platja: Hotel Panorama Park.
També s'endinsa als orígens dels banys de Sant Elm, un espai que va acollir el glamur de la burgesia durant dècades i, igual que la Torre Rius, després de la Guerra Civil va tenir una nova vida. Es va convertir en un local nocturn que als anys 90 va esdevenir tota una icona de l'oci nocturn a la Costa Brava: la discoteca Palm Beach.