Enlaces accesibilidad
Calidoscopi

La Costa Brava, a 'Calidoscopi'

  • Raül Díaz repassa amb imatges el boom turístic de la Costa Brava als anys 60
  • Diumenge, 15 d'agost, a les 13:35h a La 2 de RTVE Catalunya
La Costa Brava, a 'Calidoscopi'
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

'Calidoscopi' és el programa d'entreteniment de La 2 de RTVE Catalunya que gràcies a l'Arxiu de RTVE repassa els millors moments televisius. Raül Díaz és el director, guionista i presentador de l'espai.

Els amants de l'estiu i la platja no es poden perdre el refrescant 'Calidoscopi' d'aquesta setmana. El programa recupera imatges de l'Arxiu de RTVE de la Costa Brava, un paisatge admirat arreu.

El capítol d'aquesta setmana se centra en un moment dels anys 60, el del boom turístic que ho va canviar tot en aquest indret de la costa catalana. Ja fa més de set dècades que les seves cales i platges singulars de la Costa Brava s’omplen d’ombrel·les i tovalloles cada estiu. Un tros de costa privilegiada que ha inspirat moltes pel·lícules i cançons.

RTVE

anterior siguiente