Enlaces accesibilidad
Punts de vista

Alfred García presenta 'Los espabilados' a 'Punts de vista'

  • També comptarà amb la secció de sèries de Paula Hergar i amb el Club de Lectura d'Olga Ruíz
  • Divendres, 5 de febrer, a les 19:10h i diumenge, 7 de febrer, a les 14:45h a La 2 de RTVE Catalunya
Alfred García a 'Punts de vista'
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

El programa cultural de producció pròpia de RTVE Catalunya, 'Punts de vista', presentat per Tània Sarrias i dirigit per Montse Tejera, s'emet els divendres al vespre a La 2 i es torna a emetre els diumenges al migdia.

Aquesta setmana 'Punts de vista' comptarà amb el músic Alfred Garcia i les seccions de Paula Hergar i Olga Ruíz. A més, actuarà al plató la cantant Mireia Goméz 'Admire' i descobrirà El Bosc Encantat, l'artista Clàudia Valsells i el cineasta Won Kar-wai.

Tània Sarrias entrevistarà el cantant Alfred García que després d'un any torna als escenaris amb 'Los espabilados', un avançament del seu segon disc, que a més, és el tema central de la nova sèrie d'Albert Espinosa.

A la secció 'Sofà, manta i sèries', la Paula Hergar, parlarà de les sèries d'èxit del moment. I al 'Club de Lectura', l'Olga Ruíz desvetllarà les noves propostes literàries.

A més, 'Punts de vista' descobrirà el projecte d'El Bosc Encantat a Barcelona; mostrarà les pintures de l'artista plàstica Clàudia Valsells; i entrarà a l'univers del cineasta xinés Won Kar-wai.

Per acabar, el programa segueix apostant pels nous talents musicals, aquesta setmana actuarà al plató l'artista santcugatenca Mireia Gómez, coneguda amb el nom artístic Admire, amb la seva nova carta de presentació 'Know Me'.

Mireia Gómez amb dos ballarins al plató de 'Punts de vista'

Mireia Gómez 'Admire' rtve catalunya

RTVE

anterior siguiente