Enlaces accesibilidad
Calidoscopi

Els oficis, protagonistes aquest dijous del 'Calidoscopi'

  • El director i presentador Raül Díaz recupera el record d'alguns dels oficis més artesanals de Catalunya
  • Dijous, 7 de gener a les 14:50h a La 2
Raül Díaz, a 'Calidoscopi'
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

'Calidoscopi' és el programa d'entreteniment de La 2 de RTVE Catalunya amb records televisius. Raül Díaz és el director, guionista i presentador de l'espai.

RTVE Catalunya recupera un capítol de 'Calidoscopi', el programa per a nostàlgics curiosos. Una capbussada als arxius de RTVE a través de cançonscuriositats humor tant en català com en castellà. Aquest dijous 'Calidoscopi' recupera el capítol dedicat a rememorar alguns dels oficis que van marcar una època.

Recordeu els fusters, els vidriers, els barbers o els rellotgers o als mestres d'aixa del vostre poble o ciutat? Doncs tots ells ocupen bona part d'aquest programa. No us perdeu les curiositats d'alguns dels oficis més emblemàtics de diferents dècades, farcits amb una interessant mirada cap a les possibles professions del futur.

RTVE

anterior siguiente