RTVE Catalunya estrena el programa de debat 'Obrim fil', amb Xavier Sardà a les 22:10h a La 1
- El primer programa se centra en 'El curs de la Covid-19'
- L'espai conduït per Xavier Sardà i Ana Boadas comptarà amb el doctor Bonaventura Clotet
- També hi participaran com a analistes els periodistes Gemma Nierga, Samanta Villar, Màrius Carol i Antonio Baños
- Dijous, 10 de setembre, a les 22:10h a La 1
RTVE Catalunya estrena dijous 'Obrim fil' un debat social que defuig del titular immediat i conjuntural per a aprofundir, de forma entretinguda i entenedora, en les qüestions d'interès per a la ciutadania. Donarà veu als ciutadans i tindrà analistes, convidats i especialistes. Tot això conduït per un dels periodistes amb més trajectòria i personalitat del nostre país, Xavier Sardà, acompanyat per Ana Boadas.
Xavier Sardà i Ana Boadas presenten 'Obrim fil' rtve
En el primer programa 'Obrim fil' se centra en l'inici de curs amb la Covid-19. Obrirà el programa l'entrevista al doctor Bonaventura Clotet per fer una valoració de la situació actual i com veu l'inici del curs escolar amb la Covid. Xavier Sardà li demanarà si veu la vacuna com una solució i si estem de ple en una segona onada.
Per parlar de la tornada dels nens i nenes a les escoles el programa comptarà amb Josep González Cambray, director general de Centres Públics de la Generalitat. També hi participarà Rafael Vilasanjuan, director d'Anàlisis i Desenvolupament de l'Institut de Salut Global de Barcelona, que se centrarà en els rebrots i les vacunes. A més, el doctor en Filosofia i professor de la UB, Nemrod Carrasco, analitzarà com ens enfrontem a la incertesa que ens genera conviure amb la Covid-19.
Per aprofundir en el tema, Xavier Sardà i Ana Boadas comptaran com a analistes amb els periodistes Gemma Nierga, Samanta Villar, Màrius Carol i Antonio Baños.
'Obrim fil' també donarà veu a diferents testimonis durant el programa: com pares i mares que portaran als seus fills i filles a les escoles, persones que han patit la Covid-19 i professors estrangers que compartiran com ho estan fent als seus països.