Els diners, protagonistes aquesta setmana a 'Calidoscopi'
- El director i presentador Raül Díaz presenta un seguit d'imatges i situacions on el món dels diners omple el seu particular 'Calidoscopi'
- Dimarts, 1 de setembre a les 18:15h a La 2
'Calidoscopi' és el programa d'entreteniment de La 2 de TVE Catalunya amb records televisius. Raül Díaz és el director, guionista i presentador de l'espai.
'Calidoscopiés un programa per nostàlgics i curiosos, que proposa passar una bona estona recordant moments televisius. Aquesta setmana TVE Catalunya recupera el capítol dedicat als diners.
El 'Calidoscopi' d'aquesta setmana recupera imatges relacionades amb els diners. Sabíeu que les primeres monedes tenien forma de mongeta?
Aquesta i moltes més curiositats les coneixerem gràcies al nostre 'Calidoscopi' particular. La pesseta i l'euro ocupen un lloc destacat al programa, però també donem un cop d'ull a altres objectes desitjats com l'or i les joies. L'arxiu de TVE és ple de cançons i esquetxos dedicats als diners que segur us duran records.
Raül Díaz, que n'és el director i guionista, presenta el programa acompanyat de professionals, artistes i personatges de tots els temps. I és que la màgia de la tele fa que la gent que hi surt sigui immortal.