Enlaces accesibilidad
Insòlits

TVE Catalunya emet durant l'estiu el programa 'Insòlits', centrat en els esports minoritaris

  • En el primer programa descobrim el lacrosse amb l'equip dels Dracs de Barcelona
  • Dilluns, 27 de juliol a les 18:10h a La 2
Insòlits - Lacrosse
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

'Insòlits' és el programa esportiu en català de La 2 que l'ajuda de l'Ander Mirambell mostra esports poc coneguts a Catalunya.

El programa de La 2 'Insòlits', centrat en els esports poc coneguts, s'endinsa aquesta setmana amb l'Ander Mirambell en el lacrosse.

Els estudiants d'Erasmus han contribuït a expandir l'esport del lacrosse pel món i en concret a Catalunya. És un esport que combina el rugby i l'hoquei. Els seus orígens es remunten als nadius indis que poblaven Amèrica del Nord.

L'Ander Mirambell i el Pol asseguts en un banc amb una xarxa de Lacrosse.

Els orígens del Lacrosse es remunten als nadius indis que poblaven Amèrica del Nord. rtve

En Pol, jugador dels Dracs de Barcelona introduirà l'Ander Mirambell en la pràctica del lacrosse, fins a arribar a jugar un partit amb la resta de l'equip. És aquí on han de demostrar totes les seves dots tant de rapidesa, regat, força, punteria i aspectes practicats anteriorment amb l'estic.

El lacrosse comporta tenir complicitat amb la resta de l'equip i sobretot arribar a formar part d'una comunitat internacional. En aquest cas, els Dracs de Barcelona, són un equip format amb membres de diferents ciutats d'arreu del món.

RTVE

anterior siguiente