Enlaces accesibilidad
Menja't el món!

'L'ingredient invisible, les emocions' a 'Menja't el món!'

  • El programa s'endinsarà en la psicologia i en la seva relació amb l'alimentació
  • Parlarem amb Jair Domínguez sobre els llibres d'autoajuda
  • Divendres, 24 de juliol a les 11:05h a La 2
Marta Vergés presenta 'Menja't el món!'
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

'Menja't el món' és el programa d'alimentació en català de La 2, presentat per experta en cuina saludable Marta Vergés.

'Menja't el món',  recupera el capítol 'L'ingredient invisible, les emocions' on descobrirem la cuina de les emocions de la mà d'Arturo Castillo Javier Medvedovsky.

En aquest capítol, i per primer cop en un programa d’alimentació ens endinsarem sense embuts en el món de la psicologia domèstica a la recerca de la felicitat. La Marta Vergés parlarà amb l’especialista Eva de Juan sobre com mantenir una bona salut psicològica en el dia a dia.

Entrevistarem Victor Kuppers, reconegut entrenador personal i conferenciant, que ens revelarà la fórmula per mantenir una actitud positiva. També, ens endinsarem en la foscor de l’ésser humà i parlarem amb el presentador, humorista i escriptor Jair Domínguez, que ha escrit un llibre carregant-se tot el món de l’autoajuda. En Jair no es tallarà un pèl i cremarà literalment i sense remordiments alguns llibres.

Amb els xefs Arturo Castillo i Javier Medvedovsky descobrirem la cuina de les emocions, i com els plats i els sabors repercuteixen en el nostre estat d’ànim.