Enlaces accesibilidad
'Fast Fut'

Primer match ball pel Reial Madrid a 'Fast Fut'

  • El programa oferirà la prèvia del partit del Reial Madrid-Villarreal, on els de Zidane tenen la primera oportunitat d'aconseguir el títol de Lliga
  • Dijous 16 de juliol a les 18:35h a La 2
Albert Font
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

'Fast Fut' és el programa de TVE Catalunya dedicat al món del futbol. L'espai, conduït per l'Albert Font, s'emet els dilluns i els dijous a La 2.

'Fast Fut' se centrarà en els partits del Reial Madrid i del Barça, el partit de l'Espanyol al camp del València i el Girona-Cadis. També analitzarà els play-off d'ascens a Segona A i a Segona B.

Al 'Fast Fut' Albert Font oferirà l'última hora de la jornada 37 de Lliga on el Reial Madrid tindrà la seva primera oportunitat d'aconseguir el seu primer títol de Lliga des de 2017.

A l'espai també s'oferirà informació prèvia del Barça-Osasuna on els blaugrana han de guanyar i esperar una ensopegada del Reial Madrid per seguir somniant amb la seva tercera lliga consecutiva.

També s'incidirà a l'últim desplaçament de la temporada de l'Espanyol al camp del València.

A més, el Girona-Cadis i els play-off d'ascens a Segona A i a Segona B també tindran espai al 'Fast Fut' de dijous.

Fast Fut - Capçalera

RTVE

anterior siguiente