Àngel Casas i El Kanka, dijous a 'Punts de vista'
- El programa compta amb les actuacions en directe d'El Kanka i del grup Reyko
El programa cultural de producció pròpia de La 2 de TVE Catalunya, 'Punts de vista', presentat per Tània Sarrias i dirigit per Montse Tejera, s'emet els dijous a la tarda a La 2.
Aquesta setmana a 'Punts de vista' compta amb l'Àngel Casas i les actuacions d'El Kanka i Reyko. A més, la secció de Desirée de Fez i els millors reportatges culturals.
Dijous, Tània Sarrias conversa amb el prestigiós periodista i escriptor Àngel Casas que ve a presentar el seu llibre 'Sidonie té més d'un amant'.
'Punts de vista' també compta amb doble actuació en directe. D'una banda el grup de pop electrònic Reyko, format per la Soleil i l'Igor, que acaben de publicar el seu àlbum debut. I un dels millors cantautors del nostre país, el malagueny El Kanka que cantarà 'Guapos y guapas', cançó del seu darrer disc 'CanEpé'.
““
Pel que fa al cinema, la secció de la crítica cinematogràfica Desirée de Fez que se centrarà en les propostes de cinema de denúncia social.
A més, les millors propostes amb els reportatges del programa: les novetats de l'Ohlalà Festival dedicat al cinema francòfon, l'espectacle 'Hits' del Tricicle, el món de la foneria i la novel·la gràfica de Giorgia Marras 'Sisi. Emperatriz rebelde'.