L'exconseller Santi Vila, a 'El Debat de La 1'
- Participaran els analistes Carles Fernández, Milagros Pérez Oliva, Toni Bolaño, Astrid Barrio, Gemma Ubasart i Enric Marín
'El Debat de La 1' és el programa de debat polític de TVE Catalunya que analitza l'actualitat política. Està dirigit i presentat pel periodista Quim Barnola amb la realització de Caco Senante i la producció de Pilar García Solera. S'emet els dijous pels volts de dos quarts de dotze de la nit a La 1.
Aquesta setmana 'El Debat de La 1', dirigit i presentat per Quim Barnola, repassa l'actualitat política amb Santi Vila i els analistes del programa.
Dijous, Quim Barnola entrevista l'exconseller Santi Vila, amb motiu de la publicació del seu llibre 'Vèncer i convèncer'. Barnola també li demanarà per l'actualitat política, pel judici del procés i pel futur polític a Catalunya.
Els col·laboradors del programa Carles Fernández, Milagros Pérez Oliva, Toni Bolaño, Astrid Barrio, Gemma Ubasart i Enric Marín faran l'anàlisi de l'entrevista i de l'actualitat, marcada per la viabilitat de la taula de diàleg i les diferències entre JxCat i ERC, després de l'acte de l'expresident Carles Puigdemont i els exconsellers Toni Comín i Clara Ponsatí a Perpinyà.