Cristina Morató, Yolanda Pérez i Clara Gispert, dijous a 'Punts de vista'
- Els protagonistes dels reportatges són els actors de la pel·lícula 'El legado de los huesos' i les exposicions 'Els artistes vam amb tractor' i 'Picasso poeta'
El programa cultural de producció pròpia de La 2 de TVE Catalunya, 'Punts de vista', presentat per Tània Sarrias i dirigit per Montse Tejera, s'emet els dijous a la tarda a La 2.
Aquesta setmana 'Punts de vista' compta amb l'escriptora i periodista Cristina Morató, amb la dissenyadora Yolanda Pérez i amb la cantant Clara Gispert. A més, els millors reportatges culturals.
Dijous, Tània Sarrias entrevista la periodista i escriptora Cristina Morató per parlar del seu llibre 'Diosas de Hollywood. La vida de Ava Gadner, Rita Hayword, Grace Kelly y Elisabeth Taylor más allá del glamour'. Morató descobreix l'altra cara d'aquestes grans actrius que van lluitar contra la seva imatge frívola.
Cristina Morató presenta el seu llibre 'Diosas de Hollywood' rtve
'Punts de vista' també rep la visita al plató de la dissenyadora internacional Yolanda Pérez, de la firma d'alta costura de Sabadell Yolancris, que vesteix estrelles com Beyoncé, Lady Gaga, Shakira o Rosalia.
Pel que fa a la música, Clara Gispert actuarà en directe al plató del programa per presentar el seu primer disc influenciat pel jazz, el blues i el country.
Del món del cinema, 'Punts de vista' compta amb els protagonistes del film 'El legado de los huesos', segona entrega de la trilogia escrita per Dolores Redondo.
A més, un reportatge sobre el projecte de la Sara Boldú, 'Els artistes van amb tractor', un recull de fotografies que mostren com l'acció humana, a través de l'agricultura, dibuixa el paisatge com un llenç. I proposa l'exposició del Museu Picasso, 'Picasso poeta' que vol reflectir la importància de la poesia en la trajectòria creativa de l'artista.