'El Debat de La 1' analitza l'actualitat política de la setmana
- Participaran els analistes Carles Fernández, Anna Simó, Berta Barbet, Astrid Barrio, Toni Bolaño i Joan López Alegre
'El Debat de La 1' és el programa de debat polític de TVE Catalunya que analitza l'actualitat política. Està dirigit i presentat pel periodista Quim Barnola amb la realització de Caco Senante i la producció de Pilar García Solera. S'emet els dijous pels volts de dos quarts de dotze de la nit a La 1.
Aquesta setmana 'El Debat de La 1', dirigit i presentat per Quim Barnola, repassa l'actualitat amb els analistes habituals del programa.
Dijous, Quim Barnola analitza l'actualitat de la setmana centrada en els acords per la investidura de Pedro Sánchez, el judici de Quim Torra i la sentència dels ERE a Andalusia.
Per fer l'anàlisi participaran els col·laboradors del programa Carles Fernández, Anna Simó, Berta Barbet, Astrid Barrio, Toni Bolaño i Joan López Alegre.