Enlaces accesibilidad
Dimecres 30 d'octubre a les 18:20h a La 2

El setè capítol de 'Bany compartit', aquest dimecres a La 2

  • Una sèrie que mostra les vivències de quatre joves estudiants a través de l'únic lavabo que hi ha al pis on viuen
Bany compartit
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

'Bany compartit' està dirigit per Carol Rodríguez i Áurea Martínez i interpretat per Sofia Coll, Núria Montes, Paula del Río i Laura Porta. La sèrie és una coproducció de TVE amb Visiona TV i Balance TV.

Aquest dimecres s'emet el setè capítol de 'Bany compartit' amb les històries 'Celebrem l'amor', 'L'Enterrament' i 'El preu de la fama'.

'Celebrem l'amor'

La Greta, la Rosa i l'Alícia tenen una cita per Sant Valentí. La Rosa amb el seu primer xicot, la Greta amb un veterinari i l'Alícia amb un noi de gimnàs. La Manu es riu d'elles i d'aquesta celebració. Les cites són un desastre i totes tornen a casa on troben la Manu preparant-se per viure la seva pròpia nit.

La Greta, la Rosa, la Manu i l'Alícia al lavabo

'Celebrem l'amor' a 'Bany Compartit' RTVE

'L'Enterrament'

La Greta contesta el mòbil que la Manu ha deixat oblidat i parla amb la seva misteriosa mare, que aconsegueix esbrinar on viuen. Pocs dies després, al pis comencen a rebre misteriosos paquets. La Manu ha de marxar del pis si vol parar-ho, però la mare de la Manu els sorprèn un altre cop.

En la imatge apareix una mà subjectant un telèfon mòbil blanc la pantalla del qual està il·luminada ja que està rebent una trucada d'un contacte guardat com

'L'Enterrament' a 'Bany Compartit' RTVE

'El preu de la fama'

La Greta ha de recollir un guardó i les noies li creen un look modern i un discurs més sofisticat. La Greta, però, surt a l'escenari i contra tot pronòstic, es comporta de forma genuïna. La Greta els hi dona una lliçó. Ella no pagarà el preu de la fama.

La Greta practica un discurs més sofisticat al davant de les seves companyes de pis amb un raspall com micròfon i vestida com una famosa

'El preu de la fama' a 'Bany Compartit' RTVE

RTVE

anterior siguiente