Enlaces accesibilidad
Dimecres 9 d'octubre a les 18:10h a La 2

Aquesta setmana a 'Secundaris', Òscar Dorta, actor d'escenes de risc

  • Mostrem com s'entrenen els actors de risc i com va ser el rodatge de la pel·lícula "Anacleto"
  • També visitem les instal·lacions d'In Extremis per veure com planegen el rodatge d'un accident entre dos vehicles
Òscar Dorta, actor d'escenes de risc
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

En cada capítol 'Secundaris' coneix persones que treballen amb passió i entusiasme darrere dels famosos i les famoses. Aquesta setmana el protagonista és l'actor d'escenes de risc Òscar Dorta.

@SecundarisTV

En cada capítol 'Secundaris' coneix persones que treballen amb passió i entusiasme darrere dels famosos i les famoses. Aquesta setmana el protagonista és l'actor d'escenes de risc Òscar Dorta.

L'Òscar Dorta és un dels actors d'escenes de risc més prestigiosos del nostre panorama audiovisual. Entre moltes altres produccions, va ser l'encarregat de doblar les escenes de l'Imanol Arias a la pel·lícula "Anacleto".

Òscar Dorta gravant una escena TVE

Mostrem com es formen els actors de risc, com va ser el rodatge de la pel·lícula "Anacleto" i com es fa un salt des d'un globus aerostàtic.

També visitem les instal·lacions d'In Extremis per veure com planegen el rodatge d'un accident entre dos vehicles i com es fabrica l'atrezzo de les pel·lícules d'acció.

Fàbrica d'atrezzo d'In Extremis TVE

RTVE

anterior siguiente