Enlaces accesibilidad
Dissabte 10 d'agost a les 15:05h a La 2

'Com ho beus?', a 'Menja't el món!'

  • Descobrirem la qualitat de l'aigua de l'aixeta i farem un tast amb un expert
mem-cap-11  -4-faustino-muoz-somelier-de-agua--4
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

'Menja't el món' és el programa d'alimentació saludable en català de La 2, presentat per Marta Vergés.

www.rtve.es/menjatelmon @menjatelmonTVE

Tots sabem que el nostre cos és gairebé tot aigua i que representa un element base en la nostra alimentació. Però, en sabem prou de l’aigua? En el capítol 11, del 'Menja't el món!', la Marta Vergés s’ha proposat estudiar l’aigua a fons. Parlarem amb la Maloli Arbáizar, una farmacèutica que ens descobrirà la qualitat de l’aigua de l’aixeta.

Amb en Faustino Muñoz, del Colmado Quílez, un gran sommelier d'aigües, farem un tast d’aigües, una experiència molt enriquidora.

La farmacèutica Maloli Arbáizar ens descobrirà la qualitat de l¿aigua de l¿aixeta

Maloli Arbáizar a 'Menja't el món!' RTVE

La Marta també visitarà en Mariano Arnar, de la Fundació Acqua Maris, qui ens ensenyarà que l’aigua de mar pot ser un ingredient de cuina molt interessant i deliciós. I com que una de les begudes més internacionals a base d’aigua és el te ens endinsarem en una cerimònia del te tradicional al cor de Barcelona. Finalment, la Marta gaudirà de les propietats relaxants de l’aigua a la seva pell.

RTVE

anterior siguiente