Avui , 'Ho has vist!?' recupera el concurs 'Passarel·la a l'èxit' i la sèrie d'humor 'Una parella al vostre gust'
- En aquest espai Víctor M. Amela recupera alguns dels programes més emblemàtics produïts a TVE Catalunya els últims 60 anys
'Ho has vist!?' és un espai, conduït pel periodista i crític televisiu Víctor M. Amela, que ofereix la reemissió d'alguns dels programes més emblemàtics que s'han produït a TVE Catalunya durant aquests seixanta anys, amb realització de Guillem Nualart i producció de Fali Álvarez.
Aquest dijous, al programa 'Ho has vist!? recordem els programes: 'Passarel·la a l’èxit' i la sèrie d'humor 'Una parella al vostre gust'.
El dijous, Víctor M. Amela dona pas a 'Passarel·la a l’èxit', un concurs presentat per Aurora Claramunt en què participaven joves aspirants a cantants i artistes de varietats, competint en diverses categories. Un jurat present a plató atorgava les puntuacions que considerava oportunes i en resultava una classificació. Les actuacions les acompanyava l'orquestra del programa, dirigida pel mestre Josep Solà, que actuava en directe. A més, a cada lliurament un artista consagrat interpretava alguns dels seus temes. En el programa que recuperem, emès el 26 de febrer de 1986, el cantant convidat va ser José Antonio Labordeta.
tve
També veurem 'Una parella al vostre gust', la sèrie d'humor sobre la vida quotidiana d'una parella poc convencional. L'atur els causa problemes econòmics, i els papers s'inverteixen perquè ella és la que porta els diners a casa. El títol del capítol que s'ofereix el dijous és 'Poc que s'ho pensaven pas', i es va emetre el 22 d’abril de 1985.