'Ho has vist!?' recorda 'A fondo'
· Recuperem l'històric espai d'entrevistes en profunditat de finals dels anys setanta presentat per Joaquín Soler Serrano
· Pel programa van passar personalitats com Josep Pla, Jorge Luis Borges, Rafael Alberti o Salvador Dalí
'Ho has vist!?' és un programa presentat per Víctor M. Amela amb realització de Guillem Nualart i producció de Fali Álvarez. S'emet els dilluns a La 2.
'Ho has vist!?' és un espai, conduït pel periodista i crític televisiu Víctor M. Amela, que ofereix la reemissió d'alguns dels programes més emblemàtics que s'han produït a TVE Catalunya durant aquests seixanta anys. Aquesta setmana, 'A fondo'.
Víctor M. Amela dona pas al programa 'A fondo', espai d'entrevistes en profunditat que volia mostrar el perfil professional i humà de personalitats de l'àmbit cultural, artístic i científic. El presentava el periodista Joaquín Soler Serrano i es va emetre entre 1976 i 1981. Es feia a Madrid però s'enregistrava a Barcelona quan el convidat era català.
Pel programa van passar Juan Rulfo, Josep Pla, Jorge Luis Borges, Octavio Paz, Rafael Alberti i Alejo Carpentier, entre d'altres. 'Ho has vist!?' recupera, per aquesta ocasió, el programa emès el 27 de novembre de 1977, amb el pintor Salvador Dalí, una de les entrevistes que més es recorden.