Enlaces accesibilidad
Dissabte 8 de juny a les 20:30h al Canal 24horas

Joan García de Ciutadans, a 'Aquí Parlem'

  • El director i conductor del programa, Lluís Falgàs, parla amb el vicepresident segon de la Mesa del Parlament
Lluís Falgàs
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

'Aquí Parlem', dirigit i presentat per Lluís Falgàs, analitza l'actualitat parlamentària. El programa es torna a emetre els diumenges a les 19:30h al Canal 24h.

www.rtve.es/aquiparlem

El programa d'actualitat parlamentària de TVE Catalunya, dirigit i presentat per Lluís Falgàs, compta aquesta setmana amb Joan García.

Aquest dissabte, a 'Aquí Parlem'Lluís Falgàs entrevista el vicepresident segon de la Mesa del Parlament i diputat del Grup Parlamentari de Ciutadans,  Joan García. Falgàs li demanarà pels pactes municipals després de les eleccions i per la situació de Ciutadans.

A més,  'Aquí Parlem' fa un repàs de l'actualitat parlamentària de la setmana i analitza el primer any de govern del president de la Generalitat Quim Torra.

RTVE

anterior siguiente