Enlaces accesibilidad
Dijous 6 de juny a les 00:10h a La 1

El diplomàtic Juan Antonio March, aquest dijous a 'El Debat de La 1'

  • Astrid Barrio, Argelia Queralt, Carles Fernández, Joan López Alegre, Jordi Mercader i Enric Marín
Quim Barnola
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

'El Debat de La 1' és el programa de debat polític de TVE Catalunya que analitza l'actualitat política. Està dirigit i presentat pel periodista Quim Barnola amb la realització de Caco Senante i la producció de Pilar García Solera. S'emet els dijous pels volts de dos quarts de dotze de la nit a La 1.

www.rtve.es/eldebatdela1

@elDebat_La1

Aquesta setmana 'El Debat de La 1', dirigit i presentat per Quim Barnola, repassa l'actualitat política de la setmana amb Juan Antonio March i els analistes habituals del programa.

Dijous, Quim Barnola entrevista el diplomàtic Juan Antonio March, autor del llibre 'Poder y futuro. Veinte líderes mundiales y el mañana'. March ha estat ambaixador d'Espanya a Rússia i als països de l'Àsia Central, Uzbekistan, Turkmenistan, Armènia i Bielorússia, ambaixador de les Nacions Unides a Ginebra i la Organització Mundial de Comerç.

Barnola li demanarà sobre la seva relació amb els principals líders mundials de les últimes dècades i el seu llegat polític mirant al futur.

A la tertúlia hi participaran els analistes i col·laboradors del programa Astrid Barrio, Argelia Queralt, Carles Fernández, Joan López Alegre, Jordi Mercader i Enric Marín.

RTVE

anterior siguiente