Enlaces accesibilidad
Dissabte 11 de maig a les 20:30h al Canal 24horas

El director de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona, Ferran Tarradellas, a 'Aquí Parlem'

  • Lluís Falgàs parla amb Ferran Tarradellas de les eleccions al Parlament Europeu del 26 de maig
Lluís Falgàs
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

'Aquí Parlem', dirigit i presentat per Lluís Falgàs, analitza l'actualitat parlamentària. El programa es torna a emetre els diumenges a les 19:30h al Canal 24h.

www.rtve.es/aquiparlem

El programa d'actualitat parlamentària de TVE Catalunya, dirigit i presentat per Lluís Falgàs, compta aquesta setmana amb Ferran Tarradellas.

Aquesta setmana s'inicia la campanya electoral a les eleccions municipals i europees del proper 26 de maig. Per aquest motiu, Lluís Falgàs entrevista el director de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona, Ferran Tarradellas. A més de les properes eleccions, també parlaran del futur d'Europa i del seu govern.

D'altra banda,  "Aquí Parlem" repassarà l'actualitat parlamentària, centrada en el ple i la sessió de control al president de la Generalitat al Parlament de Catalunya.

RTVE

anterior siguiente