L'exlletrat major del Parlament, Antoni Bayona, dijous a 'El Debat de La 1'
- A la tertúlia hi participaran Milagros Pérez Oliva, Anna Simó, Rafa López, Carles Fernández, Joan López Alegre i Toni Bolaño
'El Debat de La 1' és el programa de debat polític de TVE Catalunya que analitza l'actualitat política. Està dirigit i presentat pel periodista Quim Barnola amb la realització de Caco Senante i la producció de Pilar García Solera. S'emet els dijous pels volts de dos quarts de dotze de la nit a La 1.
Aquesta setmana 'El Debat de La 1', dirigit i presentat per Quim Barnola, repassa l'actualitat política de la setmana i compta amb Antoni Bayona.
Quim Barnola entrevista Antoni Bayona, lletrat del Parlament i exlletrat major, autor del llibre "No todo vale".
Aquesta setmana s'han acabat les declaracions dels acusats i han començat les declaracions dels testimonis polítics del judici del procés. Antoni Bayona ha viscut el procés a primera línia i Quim Barnola li demanarà com ho va veure des del punt de vista jurídic.
A la tertúlia hi participaran els analistes i col·laboradors del programa Milagros Pérez Oliva, Anna Simó, Rafa López, Carles Fernández, Joan López Alegre i Toni Bolaño.