'Ara i Aquí' debat sobre si la custòdia compartida és la millor opció
- Carlos Fuentes entrevista l'advocada Maria José Varela i la presidenta de la Fundació Filia de Amparo al Menor Lucia del Prado
'Ara i Aquí' és el programa de participació ciutadana i de debat de TVE Catalunya. Està dirigit per Josep Ramon Lluch, presentat per Carlos Fuentes i realitzat per Jordi de Febrer. S'emet els divendres a la nit a La 1, després del programa 'La mejor canción jamás cantada'.
Aquesta setmana el programa de debat 'Ara i Aquí' se centra en la custòdia compartida. Carlos Fuentes s'endinsa en el tema amb l'ajuda d'especialistes, tertulians i diferents testimonis.
Per analitzar el tema, Carlos Fuentes entrevista l'advocada Maria José Varela i la presidenta de la Fundació Filia de Amparo al Menor, Lucia del Prado.
Aquesta setmana 'Ara i Aquí' compta com a tertulians amb l'advocada i periodista Lidia Falcón, el cantant Antoni Miquel "Leslie", l'advocada i política Magda Oranich, l'advocat i periodista Ricardo Fernández Deu i la psicòloga Sònia Cervantes.