Enlaces accesibilidad
Dimarts 4 de desembre a les 18:15h i divendres 7 de desembre a les 11:20h a La 2

'Cinc dies a...' ens porta a descobrir les Termes Montbrió

  • Entrarem a un hotel que ofereix una sèrie de serveis relacionats amb les aigües termals
Termes Montbrió
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

'Cinc dies a...' és una sèrie que vol mostrar el que passa de portes endins a llocs o institucions ben coneguts. El programa està dirigit per Soledad Gomis.

www.rtve.es/cincdiesa

@CincDies

Ja sabem que les aigües termals brollen sense solució de continuïtat en un grapat de llocs a Catalunya . Ara be fer que arribin en condicions òptimes fins a piscines i instal·lacions on en pugui gaudir la gent ja es mes complicat.

Això es el que fan a les Termes Montbrió, en un hotel que ofereix una sèrie de serveis relacionats amb les aigües termals. Veurem d’on surt l’aigua, d’una sèrie de pous situats a un parell de kilòmetres de l’hotel i com canalitzen l’aigua fins l’Aquatònic, unes grans piscines amb bombolles i sortidors de tota mida.

L'hotel està situat en una antiga finca particular que disposa d’un magnífic jardí on s’hi fan tota mena d’events i celebracions. Al jardí s’hi cultiven taronges des de fa molts anys i també hi ha plantes medicinals al servei de les cuines de l’hotel.

'Cinc dies a...' les Termes Montbrió és un capítol de Montserrat Melià Carol González

RTVE

anterior siguiente