Enlaces accesibilidad
Divendres 23 de novembre a les 20h a La 2

La il·lustradora i pintora Joana Santamans, al 'Punts de vista'

  • Descobrim les editorials Gatopardo, Libros de Seda i Arpa Editorial
Montse Elias entrevista Joana Santamans
COMUNICACIÓ - RTVE COMUNICAICÓ

'Punts de vista' és el programa cultural en català de La 2. Està dirigit per Montse Elias i Joan Vilà, i presentat per Montse Elias, amb realització de Pepa Pérez i producció d'Agustí Guimerà. S'emet els dijous i diumenges a La 2.

www.rtve.es/puntsdevista

@PuntsDeVista

Aquesta setmana 'Punts de vista' entrevista Joana Santamans, que presenta l'exposició 'Presències' a l'Espai París de Barcelona. Anem al Teatre Victòria a veure 'HITS', l'espectacle de comiat d'El tricicle. I parlem amb el director i els protagonistes de 'Alegría, tristeza', una història d'amor i superació, als cinemes des del 16 de novembre.

Comencem el programa amb l'entrevista de la setmana, que aquesta setmana és a l'artista Joana Santamans, que presenta a l'Espai París de Barcelona 'Presències', una exposició plena d'obres de gran format. Parlem amb ella del procés de creació de la gran ossa que presideix l'exposició i de la narració que en va fer per Instagram. També del seu 'Bestiari il·lustrat', un llibre espectacular en què aboca tota la seva passió per la naturalesa i del qual ja està preparant un segon volum dedicada a més plantes.

Montse Elias TVE

Continuem amb teatre. En Jordi Vila Guillamet i la Tània Archilla ens porten una crònica de 'HITS', l'espectacle de comiat d'El Tricicle, que es pot veure al Teatre Victòria del Paral·lel de Barcelona, fins al febrer.

De cinema, aquesta setmana us proposem la pel·lícula 'Alegría, tristesa', una història d'amor i superació dirigida per Ibon Cormenzana, i protagonitzada per Manuela Vellés , Javier Bardem i Roberto Álamo, que es va presentar al Festival de Sevilla. Hem parlat amb Cormenzana, Vellés i Álamo.

En Salva Rich avui ens porta una proposta interessant de literatura. Coneixem tres editorials amb seu a Barcelona: Gatopardo, Libros de Seda i Arpa Editorial. Tres petites editorials que es neguen a la globalització i dia a dia s'esforcen a publicar històries originals i diferents.

I tanquem el programa amb un clip sobre la nova edició del Docfield, el Festival de Fotografia Documental de Barcelona, del qual parlarem extensament la setmana vinent.

RTVE

anterior siguiente