Enlaces accesibilidad
Dijous 1 de febrer a les 20:30h a La 2

Dani Nel·lo, dijous a 'Músics'

  • El músic i compositor és l'autèntica reencarnació de l'esperit dels millors saxofonistes dels anys 40 i 50
musics-dani-nello 2
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

Dirigit i presentat per Goyo Prados, 'Músics' és el punt de trobada per a grups o solistes que obren via, figures musicals que actuaran en directe i amb els que Goyo Prados repassarà la seva trajectòria. S'emet els dijous a La 2 i els dissabtes a les 17h a Ràdio 4.

Aquesta setmana 'Músics', l'espai musical de La 2 i Ràdio 4, té com a protagonista el saxofonista Dani Nel·lo, que tocarà en directe a la sala El Siglo de Sant Cugat.

Dani Nel·lo és un músic, molt probablement, nascut en una generació que no li tocava. L'autèntica reencarnació de l'esperit dels millors saxofonistes dels anys 40 i 50, que van triar el camí més complicat: utilitzar el saxo per parlar un idioma diferent.

Així, Arnett Cobb, Lynn Hope i Big Jay McNeely entre d'altres, van despertar la part més salvatge d'un instrument al que, fins al moment, només se li havia atribuït la calma del jazz. Al segle XXI Dani Nel·lo no només ha continuat aquesta estela. També, mentre enverina el públic, regala el plaer de caure rendits als peus dels millors saxofonistes. Un delicte exclusiu de músics.

RTVE

anterior siguiente