Carlos Fuentes, convidat de l'espai d'humor 'Programa Inesperat'
- Sergi Mas i els seus col·laboradors Toni González, Anna Gras, Judit Martin i la 'youtuber' Gina Tost entrevistaran el presentador i capellà franciscà més televisiu
Dirigit per Javier Viza, 'Programa Inesperat' compta amb la subdirecció de Montse Tejera, la producció executiva de Sònia Sancho, la producció de Núria Raja i Celeste Roig, la realització de Carlos Vidal i Mercè Llorens i els guions de Pep Bras, Xavier Sanjuan i Dani Amor.
A 'Programa Inesperat' pot passar qualsevol cosa, per això és inesperat. Tot i que parteixen d'una premissa: garantir somriures als convidats i convidades, públic de plató i espectadors. A PI, tot és broma. O quasi tot...
www.rtve.es/programainesperat
El convidat d'aquesta setmana al 'Programa Inesperat' és el mossèn i presentador televisiu, Carlos Fuentes. Enguany, Fuentes modera el debat 'Ara i Aquí' que s'emet els divendres a la nit a La 1 de TVE en desconnexió per a Catalunya.
A l'entrevista l'actor, còmic i periodista Sergi Mas estarà ajudat pels actors Toni González Lillo, Anna Gras i Judit Martin. A més, la youtuber Gina Tost viatjarà per les xarxes socials per mostrar el perfil de Carlos Fuentes i donar el contrapunt a Sergi Mas.
Frare franciscà i des del 2014, també capellà, Fuentes viu a un convent i combina la seva vocació religiosa amb la televisió a més de donar classes com a professor i fer misses a una parròquia de Sabadell. Carlos Fuentes ha treballat per a diferents cadenes i enguany modera el debat 'Ara i Aquí' que s'emet els divendres a la nit a La 1 de TVE en desconnexió per a Catalunya.
El plató de 'Programa Inesperat' compta amb la presència de públic que en algun moment poden dir-hi la seva i participar-hi formulant preguntes als convidats, col·laboradors i al presentador.