Enlaces accesibilidad
Dijous 21 de desembre 2017

Les eleccions al Parlament de Catalunya del 21-D, aquest dijous a RTVE

  • Des de primera hora, informació continua al Canal 24Horas amb connexions en directe amb els col·legis electorals
  • Edició especial de 'Los Desayunos de TVE' amb Sergio Martín, que allargarà el seu horari fins al migdia
  • A partir de les 19:45 hores, Especial Eleccions a La 1, Canal 24 Horas i TVE Internacional, presentat per Ana Blanco, i una taula d'anàlisi amb Pilar García Muñiz
  • A més, avanços informatius amb les dades de participació i l'última hora a través de 30 senyals en directe
  • A RNE, especial 'Las Mañanas de RNE' amb Alfredo Menéndez
  • A Ràdio 4, Especial Eleccions a partir de les 19:00 hores amb Ramon Castelló i Sònia Urbano
  • I a les 19:00h, Especial Eleccions Cataluña amb Alberto Martínez Arias, Alfredo Menéndez, Raúl Hetizmann, Miguel Ángel Domínguez, Fernando Martín, Olga Rodríguez i tot l'equip dels SS.II. de RNE

A RTVE.es seguiment minut a minut de la jornada electoral amb els resultats en temps real

ana-blanco
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

rtve.es/noticias/elecciones-catalanas/

Tots els Canals i programes de TVE es bolcaran aquest dijous amb les eleccions al Parlament de Catalunya del 21-D. Des de primera hora, el Canal 24 Horas donarà informació continua amb connexions en directe amb els col·legis electorals. A més, hi haurà una edició especial i ampliada de 'Los Desayunos de TVE' amb Sergio Martín i avanços informatius amb les dades de participació. A partir de les 19:45 hores, Especial Eleccions des de Barcelona a La 1, Canal 24 Horas i TVE Internacional, presentat per Ana Blanco, i taula d'anàlisi amb Pilar García Muñiz. A RNE, edició especial de 'Las Mañanas de RNE' i a les 19:00 hores , Especial Eleccions al Parlament de Catalunya. A Ràdio 4 també faran un especial informatiu a partir de les 19:00 hores amb Ramon Castelló i Sònia Urbano. RTVE.es farà un seguiment minut a minut de la jornada electoral amb els resultats en temps real.

Aquest dijous, RTVE donarà una cobertura completa de la jornada electoral del 21-D. La programació començarà a les 8:30 hores amb una edició especial de 'Los Desayunos de TVE' amb Sergio Martín, que allargarà el seu horari habitual fins el migdia amb tertúlia i connexions en directe amb els col·legis electorals, la central de dades i els llocs on votaran els líders de les principals formacions polítiques.

A més, es faran avanços informatius a les 13:00 i a les 17:00 hores per conèixer les dades de participació. La primera edició del Telediario, presentat per Pilar García Muñiz, es traslladarà a Barcelona per resumir tot el que passi i l'última hora dels comicis catalans.

A partir de les 19:45 hores La 1 emetrà, simultàniament pel Canal 24 Horas i TVE Internacional, un Especial Eleccions des dels estudis de TVE a Sant Cugat. El programa estarà presentat per Ana Blanco i Pilar García Muñiz, i farà connexions en directe amb les seus dels partits polítics amb representació parlamentària, la central de dades, els col·legis electorals i les seus dels partits nacionals (PP, PSOE, Podemos i Ciudadanos). Aquest programa especial comptarà també amb una taula d'anàlisi amb periodistes i analistes polítics que comentaran la jornada electoral i els resultats.

A les 21:00 hores s'emetrà des de Barcelona una edició reduïda del TD-2 fins que es coneguin els primers resultats. A continuació, l'Especial Eleccions facilitarà els resultats en temps real i el repartiment d'escons entre les formacions polítiques catalanes.

RNE, cobertura especial des de Barcelona i Especial Eleccions a Ràdio 4

Radio Nacional de España també es prepara per donar cobertura als comicis catalans. A primera hora, especial 'Las Mañanas de RNE' des de Barcelona amb Alfredo Menéndez, que s'emetrà a partir de les 10:00 hores en connexió amb REE i Radio 5.

A les 14:00 hores 'Diario de las 2' des de Catalunya amb Fernando Martín; i a partir de les 19:00 hores, Especial Eleccions al Parlament de Catalunya amb Alfredo Menéndez, Alberto Martínez Arias, Raúl Hetizmann, Miguel Ángel Domínguez, Fernando Martín, Olga Rodríguez i tot l'equip dels Serveis Informatius de RNE. El programa s'allargarà fins que es coneguin els resultats definitius de les eleccions.

Ràdio 4,  també hi haurà un Especial Eleccions des de les 19h i fins que es coneguin els resultats, presentat per Ramon Castelló i Sònia Urbano. A més, el programa Real Politik, que presenten i dirigeixen Olga Ruiz i Quim Esteban, començarà a les 23hores una edició especial per confirmar i analitzar els resultats electorals i escoltar les reaccions dels partits.

Minut a minut a RTVE.es

El dia dels comicis, RTVE.es oferirà en temps real els resultats electorals segons es vagi coneixent l'escrutini, amb un seguiment minut a minut de la jornada electoral a rtve.es/noticias/elecciones-catalanas/

A més, des de l'aplicació 'Informativos24horas' i a través de l'ordinador, mòbils i tabletes, es podran seguir fins a quatre senyals informatives addicionals amb les reaccions i declaracions que es vagin produint.

RTVE

anterior siguiente