Enlaces accesibilidad
Dimecres 29 de novembre a les 20:30 hores a La 2

"Dona, ciència i tecnologia", aquest dimecres a 'Tinc Una Idea'

  • A Catalunya hi ha tantes noies com nois estudiant carreres de ciències, però són poques les dones que acaben liderant projectes de recerca
TUI practiques4
COMUNICACIÓ - TVE CATALU NYA

'Tinc Una Idea' és el programa de TVE Catalunya que, dirigit per Miquel Peralta, recull el testimoni de persones emprenedores. S'emet els dimecres a les 20:30h per La 2 de TVE.

Aquesta setmana 'Tinc una idea' explica perquè costa tant que la dona s'incorpori plenament i en igualtat de condicions que l'home en algunes feines tècniques, sobretot relacionades amb l'enginyeria. A més, una màster class d'Helena Torras, emprenedora i inversora de projectes emprenedors.

A Catalunya hi ha tantes noies com nois estudiant carreres de ciències, però són poques les que acaben liderant projectes de recerca. La situació s'agreuja a les carreres tecnològiques, especialment en algunes enginyeries, on les dones només són la cinquena part del total d'estudiants. Tot i això, cada cop hi ha més dones en càrrecs executius en tots els àmbits.

I per acabar, Helena Torras, inversora i emprenedora, dóna algunes claus per conèixer millor els criteris que es tenen en compte a l'hora d'invertir en un projecte, i les eines i recursos que calen quan ens disposem a engegar-ne un de nou.

RTVE

anterior siguiente