La música en directe del grup Màia, a 'Músics'
- Marina Prades i Gus Wallin, veu i ànima de Màia, presenten el seu darrer disc 'Esclat'
Dirigit i presentat per Goyo Prados, 'Músics' és el punt de trobada per a grups o solistes que obren via, figures musicals que actuaran en directe i amb els que Goyo Prados repassarà la seva trajectòria. S'emet els dijous a La 2 i els dissabtes a les 17h a Ràdio 4.
Aquesta setmana 'Músics', l'espai musical de La 2 i Ràdio 4, té com a protagonista el grup Màia, que tocarà en directe a la sala El Siglo de Sant Cugat cançons del seu darrer àlbum 'Esclat'.
Com l’estrella, Màia és gegant i omple l’escenari de màgia i colors. Les composicions del Gus Wallin, els ritmes càlids i inesperats i la delicadesa de la Marina Prades, dibuixen un grup de mans grans amb les que recullen els seus fruits. De moment en són tres en forma de disc, però de segur arribaran com mínim a 7, com les germanes de Màia… i és que els miracles ambulants i els estels a les butxaques, només pot ser cosa de músics.