Enlaces accesibilidad
Dijous 2 de novembre a les 20:00h i diumenge 5 de novembre a les 12:00h a La 2

Dijous 'Punts de vista' compta amb les entrevistes a Guillermo del Toro i Sol Picó

  • La proposta de l'àmbit literari és "Taxi", la nova novel·la de Carlos Zanón
rodatge-amb-sol-pico
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

'Punts de vista' és el programa cultural en català de La 2. Està dirigit per Montse Elias i Joan Vilà i presentat per Montse Elias, amb realització de Pepa Pérez i producció de Núria Raja. S'emet els dijous i els diumenges.

Aquesta setmana a 'Punts de vista' participen el cineasta mexicà Guillermo del Toro, la ballarina i coreògrafa Sol Picó, l'escriptor Carlos Zanón i la il·lustradora Raquel Riba Rossy coneguda per "Lola Vendetta".

Aquesta setmana 'Punts de vista' visita la nova seu de l'Escola Massana de Barcelona, el nou Centre d'Art i Disseny situat darrera del Mercat de la Boqueria. El programa ha gravat el clip d'inici, dedicat a l'arquitectura de l'edifici i a la mostra del hall titulada "Amor etern".

De cinema, el programa entrevista el cineasta mexicà Guillermo del Toro, que fa uns dies va ser present al Festival Internacional de Cinema de Sitges. Del Toro estrenarà el proper mes de gener la seva darrera pel·lícula,  "La forma del agua", una obra mestra que va guanyar l'última edició del Festival de Cinema de Venècia. Del Toro parla a 'Punts de vista' del seu univers fílmic, ple de criatures i monstres fantàstics de tot tipus.

L'entrevista llarga de la setmana és a la ballarina i coreògrafa alacantina, Sol Picó. Afincada fa molts d'anys a Barcelona, Sol Picó és una referència en el món de la dansa, sovint amb espectacles transgressors i originals que beuen de moltes disciplines diferents. El darrer espectacle de "Sol Picó Companyia de Dansa""Dancing with frogs", es representarà al Mercat de les Flors del 2 al 5 de novembre.

La proposta de l'àmbit literari és "Taxi", la nova novel·la de Carlos Zanón. Pujat a un taxi i donant una volta per la Barcelona, l'escriptor parla del seu nou llibre.

I finalment, del món del còmic i la il·lustració, el programa emet un reportatge dedicat a Raquel Riba Rossy, molt popular i coneguda pel seu alter ego, "Lola Vendetta", una dona reivindicativa i sempre katana en mà.