Dimecres 'Tinc Una Idea' se centra en iniciatives d'economia social i solidària
- El programa mostra dues dissenyadores de pàgines web que treballen amb criteris ètics o un gimnàs que té en compte la diversitat
'Tinc Una Idea' és el programa de TVE Catalunya que, dirigit per Miquel Peralta, recull el testimoni de persones emprenedores. S'emet els dimecres a La 2 de TVE.
Aquesta setmana 'Tinc una idea' mostra alguns exemples de economia social i solidària de Barcelona.
A poc a poc, l'economia social i solidària ja no és tant un concepte com un conjunt d'iniciatives i projectes concrets que van entreteixint un model nou, on no tot val. Barcelona concentra força iniciatives d'aquestes.
El programa d'avui mostra com se'n surten, entre d'altres, dues dissenyadores de pàgines web que treballen amb criteris ètics, un gimnàs que té en compte la diversitat, una botiga d'alimentació ecològica i de proximitat i una escola d'idiomes que dignifica la feina dels professors de llengües.