Enlaces accesibilidad

El programa 'Va de Cine' celebra els seus 35 anys a Ràdio 4

El programa vol reunir al Cinema Verdi a les persones que han envoltat 'Va de Cine' al llarg d'aquestes tres dècades i mitja

conchita-casanovas
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

'Va de Cine' és un programa dirigit i presentat per Conxita Casanovas, un magazín de cinema que aporta cada setmana una pluja de propostes cinematogràfiques. Es pot escoltar a Ràdio 4, en català, els diumenges a les 14h i a Radio 5 en castellà, els dissabtes a les 11:35h del matí.

'Va de Cine', el programa de cinema degà de la ràdio espanyola, celebra el proper dijous 19 d'octubre els seus 35 anys de vida. El programa ara s'emet en doble versió: a Ràdio 4 els diumenges a les 14h i a Radio 5 els dissabtes a les 11:35h del matí.

Dirigit i presentat per Conxita Casanovas, el programa, marca de la casa, Ràdio 4, que ha rebut nombrosos reconeixements, continua provant noves fórmules per tal de refermar-se com un clàssic que no envelleix.

Cada setmana reinventem el cinema, com explica Conxita Casanovas"El narrem a la nostra manera, fent-lo didàctic i accessible a tothom".

Per celebrar aquesta fita, 'Va de Cine' Ràdio 4, assistirem a la preestrena, el dijous 19 d'octubre, de la festiva pel·lícula "Cèst la vie", dels mateixos directors de "Intocable", de la mà de la distribuïdora A contracorriente. El programa vol reunir al Cinema Verdi, a les persones que han envoltat 'Va de Cine' en aquestes tres dècades i mitja que han passat des que el guionista i crític Argimiro Lozano va crear el 'Vadecine'.

Conxita Casanovas conclou: "La millor manera de projectar-nos cap al futur és seguir treballant per oferir la millor informació cinematogràfica de manera amena i personal. Aquí ens tindreu".

RTVE

anterior siguiente