Enlaces accesibilidad
Divendres 29 de setembre a les 20:05h a La 2

Lucrecia, convidada de l'espai d'humor 'Programa Inesperat'

  • Sergi Mas i els seus col·laboradors Toni González, Anna Gras, Judit Martin i la Youtuber Gina Tost entrevistaran la cantant Lucrecia
sergi-mas6
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

A 'Programa Inesperat' pot passar qualsevol cosa, per això és inesperat. Tot i que parteixen d'una premissa: garantir somriures als convidats i convidades, públic de plató i espectadors. A PI, tot és broma. O quasi tot... Divendres a les 20:05h a La 2

www.rtve.es/programainesperat

#piu

Aquesta setmana la cantant, actriu i presentadora de televisió Lucrecia serà la convidada de l'espai d'humor 'Programa Inesperat', que presenta Sergi Mas.

A l'entrevista l'actor, còmic i periodista estarà ajudat pels actors Toni González Lillo, Anna Gras i Judit Martin.  A més, la youtuber Gina Tost viatjarà per les xarxes socials per mostrar el perfil de la cantant cubana i donar el contrapunt a Sergi Mas.

Lucrecia s'ha convertit en la imatge dels Lunnis, programa infantil del Canal Clan de TVE que presenta des de fa molts anys a més de cantar les seves cançons. Aquest estiu el CD "Lunnis de leyenda" que ella interpreta, va ser número 1 en vendes durant cinc setmanes.

Mas oferirà un nou monòleg amb el seu segell peculiar, que no necessàriament estarà relacionat amb l'actualitat; tot el contrari, serà una intervenció que no tindrà cap lògica informativa i que servirà per parlar de qualsevol tema que consideri "interessant" per a l'audiència.

El plató de 'Programa Inesperat' compta amb la presència de públic que en algun moment poden dir-hi la seva i participar-hi formulant preguntes als convidats, col·laboradors i al presentador.

Dirigit per Javier Viza, compta amb la subdirecció de Montse Tejera, la producció executiva de Sònia Sancho, la producció de Núria Raja i Celeste Roig, la realització de Carlos Vidal i Mercè Llorens i els guions de Pep Bras, Xavier Sanjuan i Dani Amor.

RTVE

anterior siguiente