El grup Holy Bouncer, a 'Músics'
- Aquesta banda barcelonina presenta al programa el seu àlbum 'Hippie girl lover'
Dirigit i presentat per Goyo Prados, 'Músics' és el punt de trobada per a grups o solistes que obren via, figures musicals que actuaran en directe i amb els que Goyo Prados repassarà la seva trajectòria.
Aquesta setmana 'Músics', el programa musical de La 2 i Ràdio 4, compta amb els Holy Bouncer, que tocaran a la sala El Siglo de Sant Cugat les cançons del seu disc 'Hippie girl lover'.
Holy Bouncer és un grup lliure que, per sobre de tot i tothom, canta el que desitja sense complexos i amb una idea més que clara: la música els ha de divertir i els ha de deixar viure com volen.
Bernat Cuyàs, Manu Abel, Jordi Figueras, Pol Rendé i Miguel Robres volten arreu del món per contagiar al públic les ganes de rock i desaforada psicodèlia. Ningú com ells per fer-nos volar a la dècada dels 60 i dels 70.