El jove pianista Ignasi Cambra, dijous a "Punts de vista"
- Montse Elias entrevista Els Amics de les Arts, ara en plena gira d'estiu del seu darrer treball, "Un estrany poder"
"Punts de vista" és el programa cultural en català de La 2. Està dirigit per Montse Elias i Joan Vilà i presentat per Montse Elias. S'emet els dijous al vespre i es torna a emetre els diumenges al migdia a La 2.
L'espai cultural de TVE Catalunya, "Punts de vista", compta dijous amb el pianista Ignasi Cambra i el grup Els Amics de les Arts. A més, mostra l'exposició de Duane Michals, descobreix el col·lectiu de pintors holandesos Kunst i recomana "Barcelona. Llibre dels passatges".
Aquesta setmana el "Punts de vista" comença amb un clip dedicat a la magnífica exposició de fotografia que hi ha a la Fundació Mapfre, a la Casa Garriga i Nogués de Barcelona. "Duane Michals" mostra el suggeridor treball d'aquest fotògraf nord-americà que sempre ha anat a contracorrent.
L'entrevista de la setmana és al jove pianista Ignasi Cambra que, aquest estiu, farà un recital a l'església del Carme al proper Festival de Peralada. Invident de naixement, Ignasi Cambra compta ja amb una trajectòria d'èxit, amb estudis als Estats Units sota la tutela del director d'orquestra Valery Gergiev. Cambra ha tocat a molts escenaris importants com el Weill Recital Hall de Nova York i al Teatre Marinsky de Sant Petersburg.
De música, Montse Elias parla a l'estudi de Sant Andreu amb Els Amics de les Arts, ara en plena gira d'estiu del seu darrer treball, el disc titulat "Un estrany poder". Parlen de les seves noves cançons, de la seva trajectòria i de com porten això de ser mediàtics i famosos.
Del món artístic, el programa descobreix el col·lectiu de pintors holandesos Kunst, cinc pintors residents a Barcelona: Bert van Zelm, Rein de Lege, Sandra Burchartz, Monique van Steen i Karlijn Surminski.
I per acabar, un llibre curiós, dedicat als passatges de Barcelona de l'escriptor i guionista Jorge Carrión.