Noves propostes per celebrar un referèndum, a "Aquí Parlem"
- Lluís Falgàs convida els diputats Joan Coscubiela de CSQP i Fernando Sánchez Costa del PPC
"Aquí Parlem", dirigit i presentat per Lluís Falgàs, analitza l'actualitat parlamentària. El programa s'emet els dissabtes al Canal 24horas i es torna a emetre els diumenges a les 19:30h al mateix canal.
Aquesta setmana l'espai parlamentari "Aquí Parlem" se centra en la petició de CSQP d'un aval internacional per celebrar el referèndum, en la repercussió del cas Palau al Parlament i en la sessió de control al president.
Aquesta setmana, Lluís Falgàs analitza noves propostes per celebrar un referèndum amb el diputat i portaveu del grup parlamentari Catalunya Sí que es Pot Joan Coscubiela i amb el diputat del Partit Popular de Catalunya Fernando Sánchez Costa. El ple debat aquesta setmana la moció de CSQP, on demana al govern posar en marxa les iniciatives necessàries per disposar de l'aval de la Comissió de Venècia, pel que fa a les condicions que hauria de complir la convocatòria d'un referèndum.
A més, "Aquí Parlem" analitzarà la repercussió del cas Palau al Parlament de Catalunya i la sessió de control al president de la Generalitat Carles Puigdemont.